Spletni marketing za večjo vidnost na spletu

Če imate spletno stran in bi radi povečali njen obisk oziroma prodajo, je spletni marketing za vas nuja. To je zelo kompleksen pojem ali, po domače, »cela znanost«, ki zajema vse od postavitve učinkovite spletne strani ali trgovine, oglaševanja na spletu, e-mail marketinga, do optimizacije spletnih strani, urejanja socialnih omrežij, pisanja blogov in še marsičesa.

Če karkoli prodajate na spletu oziroma imate spletno trgovino, se najprej vprašajte, ali so storitve oziroma izdelki, ki jih ponujate, predstavljeni na učinkovit način, z vsemi klici k akciji, kontaktnimi obrazci in ostalim, kar je pomembno za to, da bodo obiskovalci na naši spletni strani opravili nakup. Naslednji korak je spletno oglaševanje, s katerim na svojo spletno stran privabimo potencialne stranke. Spletni marketing ima ogromen poudarek na iskalnikih, predvsem Googlu, prek katerih potencialne stranke po ključnih besedah iščejo, kar jih zanima.

Zelo zanimivo je tudi oglaševanje preko socialnih omrežij, pa tudi nekatere druge oblike oglaševanj, npr. kontekstualno ali vedenjsko. Nujno je, da od obiskovalcev svoje spletne strani pridobite elektronski naslov oziroma kontakt, prek katerega boste s kampanjami prek e-maila gradili odnos z njim. Do njihovega elektronskega naslova lahko pridete recimo s prijavo na e-novice ali z brezplačnimi darili, kot je npr. e-knjiga, ki jo obiskovalci prejmejo po tem, ko vnesejo svoj e-naslov. Ko boste zgradili bazo elektronskih naslovov, lahko zaženete e-mail marketing kampanje.

Vendar pa vse to za uspešnost na spletu še ni dovolj. Odličen kanal za komunikacijo in interakcijo s strankami so socialna omrežja. Nikar ne pozabite na bloganje, s katerim si boste zgradili zunanje povezave do vaše spletne strani in postali strokovna avtoriteta, zaradi česar vam bodo stranke še bolj zaupale. Zelo pomemben del spletnega marketinga je tudi optimizacija spletnih strani. Bi se želeli pojaviti visoko v Googlovih zadetkih, najraje kar na prvi strani? To je možno samo s primerno on-site in off-site optimizacijo, vpisovanjem v direktorije in gradnjo zunanjih povezav. Če bi se tega lotili sami, bi potrebovali veliko časa, da bi pridobili dovolj znanja, ki bi ga morali za nameček stalno nadgrajevati. Zato vse to raje prepustite strokovnjakom za digitalni marketing.